Monday 18 November 2013

Sahabat Aku Sayangg :)

Posted by Unknown at 23:07

Assalamualaikum wbt :) 


wassup world
entry kali nie special untuk mereka yang bergelar sahabat aku..
sahabat yang sentiasa bersama aku walaupun kami berjauhan..
sahabat yang menerima aku apa ada nya aku..
masih bersama aku di kala aku melakukan kesilapan..
bersama aku disaat aku memerlukan mereka..
sahabat yang selalu lepak dengan aku dari pagi sampai petang
*ok, nie yang penting..haha*
big thanks untuk korang semua..
dengan korang aku belajar apa itu erti persahabatan..
dengan korang aku belajar apa itu erti sahabat sejati..
sesungguhnya persahabatan yang kekal untuk selama-lama nya itu lebih indah dari segala-galanya..
sahabat..one thing you must know 
I LOVE YOU MORE THAN YOU LOVE ME
*trademark aku*
aku harap sangat persahabatan kita kekal untuk selamanya hingga JANNAH..
insyaALLAH..insyaALLAH..insyaALLAH..
tak lupa jugak untuk sahabat-sahabat aku dekat uia



sayang korang ketat-ketat

 ♥ syamimi  

 ♥Fadzilah  
 ♥ shuhada  
 ♥ Atikah Saad  
 ♥ husna  
 ♥ Atikah Lokman  
 ♥ syazana
 ♥ Hanan  
 ♥ Asmida 
 ♥ syuhaidah 
 farah  
 ♥ radzimah  

♥ tina 
 ♥hafizah  
 ♥ zulaiha  
 ♥ atikah rosali  
 ♥ nurin 
 ♥ norizan  
 ♥ farahain  
 ♥ syira  
 ♥ fatini 
 ♥ qalbi 


Atikah+Farahain+Fadzilah+Atikah Saad :)
sebelah tikah tu tak perasan loh , lodingggg...

Syamimi+syiraa :D
budak kedal hebadd lukiss meyhh :)

Syira+hafizah+atiqah Md zain :)
memories with atiqah :'( 

 zulaiha+atiqah md zain+farahaian :)
cat kelas bersama. wuuu~ hebadd dia

itu aku ! hehe 
saat bersama sahabat2 yang  baik2 belaka <3




Terima kasih sahabatku kerana mengajar aku erti persahabatan,erti ukhwah yang terjalin selama ini . uhibbuki fillah until jannah. Terima kasih kerana banyak memberi nasihat kepada aku. All the BEST ! DEBATE !! 

syukrann,
wassalam :)

0 comments:

Post a Comment

 

Miss Fa_zana Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea