Wednesday 20 November 2013

Saja-saja pasal sekolah ^_^

Posted by Unknown at 08:45
Assalamualaikum wbt :)

    Bila hitung-hitung dah 3 tahun 11 bulan lebih dah aku bersekolah dekat Sek.Men Agama Repah,Tampin atau nama singkatan *SMART .Hee  xD tahun depan aku SPM weyhh >.< okayy persediaan awal ialah Siti Noor Farzana binti Borhan bin Manan bin Subuh kena rajinnn ya ? baiklah ! hee xD panjang nama aku kan ? takde lah :P
 nampak tak ? mana satu aku ? heee tak nampak kan. cuba teka.Bagi seposen >.<
Itu gambar kelas aku 4 Abu Bakar seramai 28 orang.
6 lelaki dan dan 22 perempuan. Ramai perempuan  berbanding lelaki.

 memang takde kerja. hee xD 
*sesajooo

 haa ini senior aku masa sekolah menengah dulu.Lama tak jumpa.Sekarang akak ni dekat Matrikulasi pulau pinang. Umur baru 18. *bijak *peramah *lemah lembut *Tudung coklat tu namanya kak Amani
 Ini amira :) dulu dia classmate and dormmate aku. Sekarang dia dah pindah sekolah selangor.Rindu diaa <3 Dia baik sangat *pandai *pelajar cemerlang  dan semuanya
uhibbuki Amira Syahirah <3


Syuhaidah ! dia classmate aku :) comel kan dia ? sama-sama budak addmath. Dia baikk hari tu dia bagi aku coklat cadbury besar dekat aku. lepas tu aku peluk dia sebab bagi hadiah. *ayat skema pulak :3 hehe 
#btw syuhaidah syukrann tau dah banyak kau bagi aku hadiah.sayang kau >.<
uhibbuki aidhon <3



Jika ada salah silap mohon maaf ya ?  *senyum


syukrann ,
wassalam..

0 comments:

Post a Comment

 

Miss Fa_zana Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea