Monday 18 November 2013

Random

Posted by Unknown at 23:08
Assalamualaikum wbt :)

        sihat ? amacam cuti panjang ni ? memang dgn buku always lah . haha :) sebab tahun depan 2014 aku ,kawan2 aku dan batch 1997 bakal menduduki SPM :o  .Bila cakap about exam gegar lutut .Hehe :D sebab itu kena buat persediaan awal supaya tak tergopoh-gopoh tahun depan baca buku last2 minit . Aku lah tu >.<  oakyy aku sedar masa begitu cemburi . Azam aku dari sekarang mesti rajinn >.< RAJIN~RAJIN~   Go Farzana you can do it !  I must be diligent from now. Now this is when I've got time to learn the benefits and make love with knowledge.  I know  Siti Noor Farzana binti Borhan can excel range Nik Madihah, you should get all A + in all subjects. Sekarang ilmu itu aku kene jadi sebagai peneman hidup ku forever. MUST ! Aku berharap boleh menguasai all subjek 10 A+ for SPM2014 . Doakn aku ya ?kawan2 aku dan tak lupa diri kau juga ;) amiin






waalhualam,
wassalam .

0 comments:

Post a Comment

 

Miss Fa_zana Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea